تجاوز ۴ مرد تبعه خارجی به یک نوجوان ۱۶ ساله در تهران ۸ گام کلیدی اقتصادی در شروع زندگی زوج‌های جوان غفلت از مشاوره آمار بالای غرق‌شدگی در استانی که دریا ندارد! | خراسان رضوی سال گذشته رتبه هفتم میزان غرق‌شدگی کشور را به دست آورد آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد مواد غذایی که هرگز آنها را نباید با معده خالی بخورید با مصرف این میوه خوشمزه و آبدار جوان شوید اگر از زندگی خسته و کلافه شده‌اید، بخوانید چرا دمای روغن زمان سرخ کردن اهمیت دارد؟ چرا باید به قول‌هایی که به فرزندتان می‌دهید عمل کنید؟ ۵ ماده غذایی که مصرف منظم آنها به افزایش هوش کمک می‌کند ویزیت‌های نجومی روانشناسان | از ۳۵۰ هزارتومان تا ۲ میلیون تومان! کلاس‌های دانشگاه‌ها تعطیل شدند (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) پرشدگی کامل ۱۱ سد کشور در پی بارش‌های بهاره + جدول اهمیت خوردن صبحانه برای دانش‌آموزان | کودکان به چه ویتامینی نیاز دارند؟ آیا راهی برای افزایش قد کودکان و نوجوانان وجود دارد؟ درد در سنین رشد را جدی بگیرید
سرخط خبرها

ویدئو| گفتگو با چند دانش آموز مسموم شده مشهدی پس از ترخیص از بیمارستان

  • کد خبر: ۱۵۳۵۳۳
  • ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۱
ویدئو| گفتگو با چند دانش آموز مسموم شده مشهدی پس از ترخیص از بیمارستان
پیگیری میدانی خبرنگار شهرآرانیوز در بیمارستان امام رضا (ع)، نشان دهنده آن بود که تعداد بسیاری از این دانش آموزان ترخیص یا در مراحل پایانی درمان قرار داشتند. یکی از دانش آموزان گفت: حدود ساعت ۱۰ صبح و در زنگ دوم مدرسه، بوی تندی مانند بوی پرتقال استشمام کردیم و به معلم کلاس نیز اعلام کردیم؛ اما معلم در ابتدا توجهی نکرد.

به گزارش شهرآرانیوز، صبح امروز یکشنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ یکی از خبرنگاران مشهدی در فضای مجازی خبر از مسمومیت دانش آموزان یک مدرسه دخترانه در منطقه رسالت خبرداد که ساعاتی پس از انتشار این خبر، با انتشار تصاویر مختلف از در مدارس که عوامل اورژانس و آتش نشانی در مقابل آن‌ها حضور داشتند مسئولان مشهد مسمومیت دانش آموزان را تایید کردند.

دکتر سید جواد حسینی معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد در گفتگو با خبرنگار شهرآرانیوز گفت: دانش آموزان مسموم شده با علائمی، چون سوزش چشم، تهوع و استفراغ و تنگی نفس به مراکز درمانی امام رضا (ع) و شهید هاشمی نژاد اعزام شدند تا امر درمان روی آنان انجام پذیرد.

پیگیری میدانی خبرنگار شهرآرانیوز در بیمارستان امام رضا (ع) مشهد، نشان دهنده آن بود که تعداد بسیاری از این دانش آموزان ترخیص یا در مراحل پایانی درمان قرار داشتند. یکی از دانش آموزان در این باره گفت: حدود ساعت ۱۰ صبح و در زنگ دوم مدرسه، بوی تندی مانند بوی پرتقال استشمام کردیم و به معلم کلاس نیز اعلام کردیم؛ اما معلم در ابتدا توجهی نکرد.

این دانش آموز ادامه داد: اما چند لحظه بعد، مدیر مدرسه از بلندگو اعلام کرد پشت یکی از دیوار‌های مدرسه، گازی در حال انتشار است و دانش آموزان هرچه زودتر کلاس درس را ترک کنند و مقنعه خود را خیس و مقابل دهان و بینی شان بگیرند.

این دانش آموز افزود: در همان هنگام بود که احساس تنگی تنفس و سوزش چشم را حس کردم و به اتفاق چند دانش آموز دیگر به بیمارستان منتقل شدم.

یکی دیگر از دانش آموزان که بیرون از بخش مسمومیت بیمارستان امام رضا (ع) در کنار مادرش نشسته بود روایت کرد: اولین چیزی که احساس کردم، تنگی نفس شدید بود و در پی آن، دچار استفراغ خونی شدم و بلافاصله به این مرکز درمانی منتقل شدم.

برادر یکی از دانش آموزان در حال ترخیص هم روایت کرد: شرایط خوبی در مقابل مدرسه خواهرم نبود و یکی از دانش آموزان مدرسه که به سمت ایستگاه اتوبوس در حال حرکت بود، ناگهان وسط راه بیهوش و بر زمین افتاد.

همچنان در حال گفتگو با برخی والدین بودیم که یک دستگاه آمبولانس وارد محوظه بیمارستان شد و دانش آموزی که دچار مسمومیت شده بود را برای درمان وارد بخش کرد. مادر این دختر نوجوان آنقدر هراسیمه و مشوش بود که حتی نام مدرسه فرزندش را از یاد برده بود و فقط گفت که از منزل خود واقع در بلوار قاسم آباد و با حالت تهوع فرزندش، او را به بیمارستان منتقل کرده است.

گفتنی است، محسن داوری، فرماندار مشهد در گفتگو با شهرآرانیوز گفته بود: از صبح امروز دانش آموزان ۶ مدرسه در سطح شهر مشهد دچار مسمومیت شده اند که دانش آموزان علائمی همچون تنگی نفس و حالت تهوع داشته‌اند و موضوع توسط نهاد‌های امنیتی و علوم پزشکی در دست بررسی است.


در ادامه حتما بخوانید

اژه‌ای: عوامل مسمومیت دانش‌آموزان مفسد فی‌الارض هستند| التهاب‌آفرینان موضوع مسمویت‌ها احضار شوند+ فیلم

هیچ مدرسه‌ای در مشهد تعطیل نیست | درخصوص مسمومیت دانش آموزان مشهدی کسی بازداشت نشده است

رهبر انقلاب: مسئولین مسمومیت دانش‌آموزان را با جدیت دنبال کنند| عوامل این جنایت به اشد مجازات برسند+ فیلم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->